رضا نوروزی؛ قاتلی که روزی بهترین بود!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رضا نوروزی؛ قاتلی که روزی بهترین بود!
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 505
نویسنده : AmirAli
 
رضا نوروزی در لیگ چهاردهم برای ششمین بار برابر فولاد به میدان خواهد رفت، اما این بار با پیراهن پرسپولیس تهران.
 
آی اسپورت: رضا نوروزی مهاجم 31 ساله‌ی پرسپولیس تهران که در لیگ‌های دهم و یازدهم پیراهن فولاد خوزستان را برتن کرد و در لیگ دهم نیز موفق شد با زدن 24 گل آقای گل رقابت‌های لیگ برتر لقب گیرد، در لیگ چهاردهم درحالی در ورزشگاه غدیر اهواز برابر فولاد خوزستان به میدان خواهد رفت که پیش از این به همراه تیم‌های استیل‌آذین و نفت تهران برابر تیم رویائی خود به میدان رفته است و از قضا با پیراهن این دو تیم نیز دروازه‌ی فولاد خوزستان را گشوده است و تنها در دو مسابقه موفق به زدن گل نشده است.

به گزارش آی‌اسپورت، رضا نوروزی که در حال حاضر با زدن 34 گل با پیراهن فولاد خوزستان طی دو فصل متوالی حضور در اهواز بالاتر از نام‌هائی همچون آرش افشین، ایمان مبعلی، بهنام سراج، بختیار رحمانی و احمد مومن‌زاده بهترین گل‌زن تاریخ این باشگاه در تاریخ لیگ برتر است، در لیگ‌ نهم پیش از پیوستن به فولاد خوزستان با پیراهن استیل‌آذین در دو بازی رفت و برگشت موفق به گل‌زنی شد.

نوروزی پس از این‌که با پیراهن فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سرنوشت خود را به تیغ جراحی سپرد، دیگر هیچ‌گاه با پیزاهن فولاد خوزستان دیده نشد و در جمع ارواح زرد بار دیگر به لیگ برتر سلام گفت. نوروزی در لیگ دوازدهم چندان فرصت حضور در ترکیب نفت را پیدا نکرد و در یکی از نه بازی که با نظر ابراهیم‌زاده به میدان رفت، در هفته‌ی سی و چهارم برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و موفق به گل‌زنی نشد تا این نخستین‌باری باشد که نوروزی در امر گل‌زنی برابر فولاد ناکام باشد. روند گل نزدن نوروزی با پیراهن نفت تهران تنها تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ سیزدهم ادامه داشت و گل‌زنی این مهاجم از روی نقطه‌ی پنالتی برابر فولاد خوزستان، نفت را از شکست نجات داد تا این سومین‌باری باشد که نوروزی دروازه‌ی فولاد را باز می‌کند.

در ادامه مروری بر گل‌های رضا نوروزی به فولاد خوزستان از پنجره‌ی آمار و ارقام خواهیم داشت:

1)    لیگ نهم؛ هفته‌ی نهم؛ ورزشگاه تختی اهواز؛ فولاد خوزستان 0-1 استیل‌آذین. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 40)

2)    لیگ نهم؛ هفته‌ی بیست و ششم؛ ورزشگاه اکباتان؛ استیل‌آذین 2-3 فولاد خوزستان. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 53)

3)    لیگ سیزدهم؛ هفته‌ی بیست و هفتم؛ ورزشگاه تختی؛ نفت تهران 1-1 فولاد خوزستان. (گل‌زنی در دقیقه‌ی 29 از روی نقطه‌ی پنالتی)


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه